چگونه برای کاهش اوره خون بالا در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش اوره خون بیمار مبتلا به نارسایی کلیه؟ این یک سوال concernd بسیاری از مردم. قبل از آن پایین تر، ما باید برای پیدا کردن دلایل اساسی برای اولین بار.

اوره یک نوع از زباله های تولید شده توسط پروتئین شکستن است. به طور معمول، آن است که توسط کلیه فیلتر و خارج از بدن تخلیه با ادرار. پس از کلیه آسیب دیده، نمی تواند به موقع دفع شود، بنابراین تجمع در خون و سطح اوره خون بالا تشکیل شده است. البته، آن است که همیشه توسط بیماری کلیوی ناشی از نیست، بنابراین قبل از اقدام شما را، شما نیاز به دانستن روشن چه علت زمینه ای است. عوامل مانند فشار خون بالا، دیابت، عفونت آب، استرس و یا تب بالا، حتی مواد غذایی پروتئین بالا شما نیز مصرف می کنند سطح اوره در خون افزایش می دهد.

اما بدون توجه به آنچه عامل اساسی است، سطح اوره خون بالا با آن با هم dissapeared خواهد شد. بنابراین به عنوان یک مردم با نارسایی کلیه، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح اوره خون بالا، شما باید برای بهبود عملکرد کلیه و اولین درمان بیماری خود را.

به طور کلی، اگر کلیه ها می توانید اوره روشن نیست، فرد ممکن است کمک از دیالیز، که برای آنها فیلتر خون نیاز دارند. با این حال، ممکن است لزوما بهترین گزینه درمان باشد. چرا که، ممکن است برخی از عوارض جانبی را در طول آن روشن زباله در خون.

بنابراین شما می توانید بالا هفت درمان را انتخاب کنید، همه آنها در چین گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر، به طوری که آنها می تواند این بیماری با عوارض جانبی کم را درمان کند. چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد، در نتیجه برای مقابله با این بیماری است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1486.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه، اوره خون بالا در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: